
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!


Якщо у початковій школі:

дитина відмовляється грати з конструктором чи просторовою головоломкою;

або дитина може часто натикатися на предмети чи людей;

зверніть увагу, як дитина вимовляє слова,
мовлення уповільнене чи складне для розуміння;

дитина має проблеми з темпом, гучністю та інтонацією мовлення;

дитині складно навчитися стрибати;

він часто докладає зусилля, щоб утримувати предмети;

дитині складно малювати та писати;

дитина погано орієнтуюється, де право та ліво.

У середній школі:

у дити поганий почерк;

дитині важко копіювати інформацію з дошки та запам’ятовувати і виконувати інструкції;

дитина уникає уроків фізкультури;

дитина має ускладнення з переміщенням об’єктів з одного місця на інше;

дитина менш чутлива до невербальних сигналів оточуючих;

погано розуміє емоції співрозмовника;

її поведінка в компанії однолітків здається незвичайною;

дитині складно запам’ятовувати великі обсяги інформації та план висловлювання;

часто повторює один і той самий вислів;

трапляються часті зміни настрою.

Все це приховує ДИСПРАКСІЯ, яка може бути у дитини. Яку може помітити лише спеціаліст.

Тому, перш ніж звинувачувати дитину будь у чому, потрібно розібратися в ситуації. І надати дитині підтримку.


Дитяча психіка пластична, знайдіть хорошого "скульптора". І у дитини обов'язково з'являться крила.
Немає коментарів:
Дописати коментар